Pogoji poslovanja spletne trgovine Lontech.si
Pred uporabo spletne trgovine Lontech.si Vam svetujemo, da si preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja, saj z uporabo spletne trgovine izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, Vas prosimo, da spletne trgovine ne uporabljate. Pridržujemo si pravico do spremembe Pogojev poslovanja kadarkoli. Vse spremembe so za kupce zavezujoče, zato priporočamo, da spodaj navedene Pogoje poslovanja redno spremljate.
Splošna določila
Pogoji poslovanja spletne trgovine Lontech.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje ter obravnavajo delovanje spletne trgovine Lontech.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje nakupa in prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje Lontech d.o.o., Nomenj 13, 4264 Bohinjska Bistrica, matična številka 3951332, davčna številka SI29648637 (zavezanec za plačilo DDV), SRG vpisa subjekta 2015/10385- v nadaljevanju ponudnik. Ob izpolnjenem obrazcu za naročilo blaga oziroma ob izvršenem nakupu, vsak obiskovalec spletne trgovine Lontech.si postane tudi kupec oziroma uporabnik.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu oziroma uporabniku vedno zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
- kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
- način plačila in dostave
- časovno veljavnost ponudbe
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop, ter možnosti in morebitne stroške v zvezi z vračilom izdelka
- pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudnik omogoča kupcu naslednje načine plačil:
1. Plačilo po predračunu
Ko izpolnete obrazec za naročilo vam v najkrajšem možnem času pošljemo predračun in podatek o roku dostave blaga. Plačilo po predračunu lahko izvedete preko e-banke, na banki, ipd. V kolikor želite hitrejšo obravnavo Vašega naročila pa nam lahko po elektronski pošti pošljete potrdilo o plačilu.
2. Plačilo po povzetju pri nakupu DO 100 EUR!
Plačilo po povzetju je možno za nakupe v vrednosti do 100 EUR. Naročilo plačate z gotovino ob prevzemu pošiljke.
Stranka poravna tudi stroške storitve, ki jih zaračuna Pošta Slovenije ali druga dostavna služba (cca. 1-2 EUR).
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno).
Naročilo oziroma kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Po uspešno izvedenem naročilu prejme kupec en izvod kupoprodajne pogodbe po elektronski pošti.
Pomembno! Pri artiklih, ki so manjše vrednosti vendar zaradi velikosti paketa ni možna dostava preko Pošte Slovenije (npr. bakrene cevi dolžine 5 metrov ipd.) je možno plačilo le po predračunu.
Cene
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Postopek nakupa
Postopek nakupa poteka na naslednji način:
1. Naročilo sprejeto
Kupec izbere željen izdelek s klikom na ikono “v košarico”. S klikom na “v košarici” lahko vedno pregleda kateri izdelki so že v košarici. Ko kupec konča z izbiranjem izdelkov klikne na ikono “Naročite izbrane izdelke s klikom tukaj”, ki kupca poveže na Obrazec za naročilo. V obrazec za naročilo kupec vpiše vse potrebne podatke, izbere način naročila ter način dobave (samo dobava /dobava in montaža). S klikom na ikono “Pošljite naročilo” kupec odda naročilo. Po oddaji naročila, kupec prejme potrdilo o naročilu oziroma kupoprodajno pogodbo po elektronski pošti. S tem je naročilo sprejeto v čakalno vrsto.
Kupec ima možnost preklicati naročilo. Napake, popravke ali dodatke k naročilu lahko kupec pošlje po elektronski pošti na naslov: trgovina@lontech.si ali po telefonu 040 870 930. V primeru, da kupec ne prejme potrdila o naročilu na elektronski naslov, pomeni, da je prišlo do tehnične napake, ali napačno vnešenih podatkov. Kupec lahko postopek ponovi, ali pa pošlje sporočilo po elektronski pošti na trgovina@lontech.si ali po telefonu na 040 870 930.
2. Naročilo potrjeno
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in kupca obvesti o predvidenem roku dobave oziroma naročilo z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
3. Blago odpremljeno
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in odpošlje.
Pravica do odstopa od nakupa in vračila blaga
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 14 dneh ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je poštna pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga, in sicer si lahko pomagate z obrazcem za odstop/vračilo ali napišete e-pošto z nedvoumno izjavo, ki jo lahko pošljete na kontaktni e-mail trgovina@lontech.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh. Ponudnik vrne kupcu vsa opravljena plačila v zvezi s pogodbo najkasneje v roku 14 dni od prejetja vrnjenega blaga.
Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago v originalni embalaži, nerabljeno, nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati ponudniku v 14 dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Če kupec vrača izdelke brez originalne embalaže ali je ta embalaža prekomerno uničena, oziroma če izdelek kaže znake uporabe, ki nakazujejo, da je bil uporabljan dlje in pogosteje kot bi bilo potrebno da se s preiskusom ugotovi vse njegove lastnosti, si ponudnik pridržuje pravico da zaračuna odškodnino, ki jo oceni z zapisnikom ob vračilu izdelka.
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, kupec nima pravice do odstopa od pogodbe:
- pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe
- pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je kupec odprl varnostni pečat (če pečata ni, velja če je kupec odpakiral originalno embalažo)
- pri pogodbah o dobavi časopisov, revij in periodičnih publikacij
- pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo naročeno izrecno po naročilu kupca (npr. cevi, ki se jih reže na želeno dolžino)
Garancija
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Stvarne napake
V skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov je napaka stvarna v primeru:
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali promet
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi morala biti znana
- če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan le zaradi obvestila
Uveljavljanje stvarnih napak
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku 2 mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na izdelku, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bil izdelek izročen. Stvarno napako lahko uveljavljate z obvestilom na elektronski naslov trgovina@lontech.si z natančnim opisom napake in omogočenim pregledom izdelka. Potrošnik ima pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka. Za stvarne napake na izdelkih, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti od izročitve, ne odgovarjamo.
Po ustreznem obvestilu in omogočenem pregledu izdelka bomo bodisi:
- odpravili napako na izdelku
- povrnili del plačanega zneska v sorazmerju z napako
- izdelek z napako zamenjali z novim brezhibnim izdelkom
- povrnili celotni plačani znesek
Dostava
Ponudnik blago oziroma storitev dostavi v dogovorjenem roku. V kolikor ponudnik blaga ne more zagotoviti dostave v dogovorjenem roku, o tem obvesti stranko in ji ponudi možnost odstopna od nakupa in vračilo kupnine, ali pa ga seznani z novim dobavnim rokom, v kolikor želi kupec izpeljati naročilo kljub daljšemu dobavnemu roku.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk sta Pošta Slovenije in GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelka in se kupcu zaračunajo posebej. Poštnina znaša 8 EUR (z vklj. DDV). Pri nakupu nad 100,00 EUR je dostava brezplačna.
Ponudbnik omogoča nakup preko svoje spletne trgovine tudi potrošnikom iz drugih držav članic EU vendar pa se stroški dostave lahko spremenijo glede na lokacijo dostave. Ponudnik stranko predhodno obvesti o višini stroškov dostave.
Varovanje osebnih podatkov
V skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ponudnik zagotavlja, da bodo vsi podatki, ki jih kupec oziroma uporabnik navede pri naročilu izdelka uporabljeni le za lastne potrebe pri izdelavi in pošiljanju ponudb, računov, informativnega gradiva, mailing obveščanja in za ostalo potrebno komunikacijo ter se v nobenem primeru ne bodo uporabili v druge namene oziroma ne bodo posredovani tretji osebi.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Za vse izdelke si prizadevamo priskrbeti ustrezne slike. V primeru morebitnih razlik med barvnimi odkloni in dejanskimi izdelki, to ne vpliva na lastnost izdelka.
Za podrobnejše opise in informacije se lahko obrnete na nas ali direktno proizvajalca izdelka. Dekorativni material v slikah ni vključen v ceno. V primeru napak vam bomo omogočili odstop od pogodbe na naše stroške.
Pritožbe in spori
Ponudnik se zavezuje spoštovati veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova trgovina@lontech.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost kupčevega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Lontech d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavlja učinkovito obravnavo pritožb. V primeru težav nas pokličite na telefonsko številko 040 870 930, pošljite elektronsko sporočilo na trgovina@lontech.si ali nam pišite na naslov Lontech d.o.o., Nomenj 13, 4264 Bohinjska Bistrica. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Na podlagi Uredbe 524/2013/EU je bila ustanovljena enotna vstopna točka za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje. Podatki so navedeni na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.complaints.odrList.
Podjetje Lontech d.o.o., Nomenj 13, 4264 Bohinjska Bistrica priznava kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov sledečega izvajalca: Evropski center za reševanje sporov, Tomšičeva ulica 6, 1000 Ljubljana, e-naslov: info@ecdr.si, tel: +386 (0)8 205 65 90.